> Wordben? Miért nem az e-mailbe rögtön?
> A pdfnek a tulajdonságaiba berakja az aláírás tényét, word doksit nem
ismeri
> az aláíró szoftver, az neki egy akármilyen fájlnak számít, ugyanúőgy
asice-t
> gyárt egy jpg-hez vagy txt-hez is, sikeres ember word doksit wordben ír
> alá(Fájl menü->információ->füzetvédelem) itt egy
> minta: https://1drv.ms/w/s!AuqP-YkZsl45gYYoTrKSA7tZiNs-Mw

Most nem esküszöm meg rá tutira, de mintha ők írták volna valami leírásban,
hogy ezzel írhatom alá a dokumentumaimat.  Ezért választottam ezt.

> Önmagában az asice-vel nem mennek semmire, az csak az eredeti fájlal
> együtt ér valamit, ez nem az ő bénaságuk hanem a te tudatlanságod(bocs,
> nem rosszindulatból mondom, ne vedd a lelkedre)

Ha a Total Commander megnyitja és ki is tudom belőle csomagolni miért
kellene az eredeti? Ha mellékelem, akkor hogyan tudja összehasonlítani, hogy
amit mellékeltem az van az asiceban is aláírva és akkor hitelesnek kell
elfogadja?

Így már tudom mi az az asice :) JPG-re eszembe sem jutott aláírni.