From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Szilárd Blum
Sent: Saturday, January 7, 2017 10:03 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] e-kartya tapasztalatok

Szia!

A Posta  által forgalmazott olvasót vetted meg, vagy Kínából/e-bayről rendeltél
olcsóbban?

Ezekkel működik?:

https://vb.nive.hu/?oldal=digitalis_alairas_teszt

https://vny.nive.hu/digitalis_alairas_teszt

Üdv!: Szilárd

2017. január 6. 20:11 Kiss Zsolt írta, <r...@hb.sulinet.hu
<mailto:r...@hb.sulinet.hu> >:

> Na majd otthon megnézem. Már kipróbáltam, de azt nem tudom úgy tud-e

Megnéztem, és ez az eredmény a lenti. Ez alapján semmi értelme mellékelni,
mert nem nézi a keasz ellenőrző sem, így nem tudják ellenőrizni, hogy az
asice ugyanezt tartalmazza-e aláírva:

"Ellenőrzött dokumentum neve:   Eszig_kerdesek_alairt.asice Az eredetiként
feltöltött file nem került használatra az ellenőrzés során! [
Eszig_kerdesek.docx ]"

Zsolt