Szia!

Igen, persze, nem mondom, hogy kizárom a hardverhibát, csak eddig még mindig
sikerült egyértelműen behatárolni, hogy melyik komponenssel van baj. Leginkább
ez zavar.

Aida-t használok, persze, de a teszt részében nincs hdd teszt, csak
sebességmérő.

Bios-ban van hdd és memóriateszt is, megvolt. 2-3 alkalommal futtattam őket,
nem találtak hibát.

Most éjjel lefutott a metest86+ 29 pass-szal, nem talált hibát. Szerintem a
proci és a memóriamodul jó. Most a 3DMark06-ot futtatom rajta. Egyszer már ki
is akadt közben. De előtte kiakadt már bejelentkezéskor és hálózati meghajtóról
történő másoláskor is, szóval ez már a harmadik kifagyása volt ma.

Jó, hogy említetted az usb portot. Egészben hoztam ki a gépet a teremből,
semmit nem húztam le róla direkt, hogy eredeti állapotában vizsgáljam. Most
megpróbálom kicserélni rajta a billentyűzetet meg az egeret és másik portba
fogom bedugni őket. Ez jó ötlet! Eredetileg is kaptunk hibás billentyűzetet meg
egeret a gépekkel. Azokat villámgyorsan kicserélték.

Köszi a tippeket!

Üdv,

Venczel József