>Csak az zavar, hogy Debian alatt miért nem akad ki. Ha hardverhiba lenne, akkor ott is jelentkeznie kellene. Ezért gondolok valamiféle driver/időzítési hibára.

Mert az linux és nem windows 10 :D.

Leírásodból kitűnik, hogy szinte mindent megpróbáltál.

Ha most elküldöd a szervízbe simán visszakapod úgy, hogy nincs baja gépnek!

Azt a memória cserét gondold meg. Miért veszne el a gari ezért? (más kérdés, ha sérül fordítva rakod/erőlteted stb.)

Windows 7 el nézted?

Nekünk mind jó windows 7 alatt! (31db)