Szia!

Nálam ez nem aktív a felhasználóknál.

Ezért megnéztem a vásárlás részt:
http://www.kephost.com/image/w0iI
http://www.kephost.com/image/w0ie

és a mellékelt képek szerint ezekért fizetni kellene!!!
Akkor most hogy van ez?

https://products.office.com/hu-hu/student/office-in-education

Szerint ingyen jár a diákoknak és az oktatóknak?!

Nálad minden oktatónál lehet ezt választani? Megnéznéd ha van időd
milyen szolgáltatásokra vagy előfizetve?

Vagy én arra gondolok, ha valaki ugyanazzal a sulis fiókkal regisztrál
a fenti linken akkor nagy kegyesen hozzácsapják neki a az offline
office licenszet is.

Nem igazán értem a MS üzleti politikáját.

Ha egyszer már jár a nagyobb licensz, akkor miért nem adják
autmatikusan. És próbálják meg ilyen módszerekkel elérni, hogy hátha
valaki nem jár utána és megveszi...

Szóval nem értem, de igyekszem utána járni.

Felhívom a tisztaszoftvert is!

Előre is köszi!

Épp a napokban néztem, mint rendszergazda,
itt:https://portal.office.com/adminportal/home#/homepage
A felhasználók szerkesztésénél be lehet állítani, hogy Oktatási PLUSZ
verziója is legyen az oktatónak.

SzTZs

*>>* 2017. február 8. 16:00 Pasztor Birka írta, <ba198001 at gmail.com
*>>>* Nem igazán értem, hogy vannak itt a licenszelési dolgok:
*>>>>* Egyik tanár szeretné a tabletjére rátenni az O365 szerkesztésre is
*>>* alkalmas word/excel párost offline változatban.
*>>>>* A sulink regisztálva van az Ms felhőben minden tanárnak van fiókja:
*>>* amiben elvileg office 365 oktatóknak licensze van.
*>>* Ebben a szoftver telepítésnél csak a skype/sharepoint-t ajánlja fel.
*>>>>* De https://products.office.com/hu-hu/student/office-in-education
<https://products.office.com/hu-hu/student/office-in-education>
*>>* szerint jár oktatóknak az offline változat.
*>>>>* Akkor most duplán kell regisztrálni itt is?!
*>>* (ezt is megtettük csak nem tudom milyen gyorsan reagál az MS)
*>>>>* Ez nem úgy van mint találtam egy linket:
*>>* http://mailbox.unideb.hu/utmutato/ <http://mailbox.unideb.hu/utmutato/>
*>>* IGAZ, HOGY EZ FELSŐOKTATÁS?!
*>>>>* Szóval ha valaki érti, hogy működik ez pontosan, én nem csinálok valamit
*>>* jól / vagy mit kéne tennem, azzal legyen szíves ne kíméljen, írja meg!
*>>>>* Szeretnék a kollégának segíteni.*