Szia!

Az intézményi Office365 nem keverendő össze a tanároknak szánt Office365-el.

Mikor az intézményi domain alá beregisztrálod a sulit és megveszed 0 Euroért a licenceket ez a tanári licenc biztosítja a kollégádnak, hogy:

- Levelezhessen (Exchange vagy IMAP és SMTP)

- Kap címtárat a hozzátartozó szolgáltatással (csoportok stb), naptárat

- Kap a postaládára 50 GB tárhelyet kizárólag a levelezésre

- Kap 1 TB OneDrive tárhelyet (amit a OneDrive Business klienssel elér telefonról is)

- Kap ONLINE Word, Excel, PowerPoint, OneNote, stb office SZOLGÁLTATÁST

- Kap egy rakás hasznos eszközt, mint pl a Forms, SWay stb

Ezzel OFFLINE office installert és licencet nem kap a PC-re és mobil eszközre való telepítéshez.

Offline installer és licenc itt regisztrálható: https://o365.oh.gov.hu/

Itt beregisztrálsz tanárként és kapsz:

- 1 TB OneDrive tárhelyet (OneDrive for Business klienssel PC-ről és telefonról is hozzáférhető)

- Kapsz licencet mobil eszközre az alábbi módon: GooglePlay-ről felteszed a Word, Excel, PowerPoint-ot a telefonra, tabletre és az alkalmazáson belül bejelentkezel a regisztrációkor kapott felhasználónévvel (edu_icmt_x...@sulid.hu formában) és a jelszavaddal. Innentől a mobil office appok is tudnak menteni akár alapértelmezetten a OneDrive tárhelyre vagy a telefonra is. Ezzel licencelted gyakorlatilag.

- Kapsz offline installert PC-re. (ezt úgy licenceled, mint a fent leírt mobil appokat, belépsz ...)

- itt nincs levelezés, naptár, stb.

Hogy a kettőt mért nem lehet vagy egyáltalán lehet-e összevonni azt nem tudom.