Sziasztok!

Nemtom mikortól, de én most vettem észre, hogy elérhető a win10 a Lumia
930-asomra (és még egy adag más lumiára is). Persze írnak rá pro és kontrát.
1 és 5 csillag kb minden. Akinek nem jött össze 1et adott, akinek jó az meg
5-t. Köztetek van tapasztalat? Főleg az érdekelne, hogy mennyire stabil és
tényleg elkezdte-e zabálni az akksit. Azért ez sem utolsó szempont.
Fórumokon írnak mindent. Én nem fanatikus hanem gyakorlati tapasztalatra
volnék kíváncsi. Azt is írta valaki, hogy vissza rakta a 8.1-et. Azt hogyan,
ha nem tetszik? Az is vissza tud állni mint a PC-s verzió anno, vagy ehhez
már komolyabb tudás kell?

Nemtom rá merjek-e nyomni vagy sem. Van egy 820-asom is tartaléknak, de
sajnos arra meg nem eléhető. Pedig tök hó lenne most teszt telefonnak.

Zsolt