Sziasztok!

A Firefox 52 verziótól hozott pár "csodás" újítást. (lenne erről véleményem, de az nem ide való) Többek között a Java plugin (NPAPI) nem működik, míg az előző verzióban tökéletes volt!
Sajnos a Chrome is ugyanez, frissítés után nem működik a plugin!
A joomla képfeltöltőjén vettem észre, ami böngészőfrissítés után már nem működik Nem ez az egyetlen probléma: többek között a KIRA is ezzel operál, vagyis ezentúl nem fog.
Internet explorerrel még jók a fentiek.

Van erre valami gyógymód? (nem szeretem az IE-t és kérdés, hogy abban is meddig fog működni)