Csak egy tipp: a számítógéped hangkimenetét is átállítottad az USB-re?

Az én gépemen nem tudok USB-re hangot kiadni.

Mert analóg hangkimenet van definiálva előlapi/alaplapi jack-re, HDMI- nincsen (mondjuk azzal menne is), digitális kimenetem sincs.

Az EB 460-as könyvét nézve, én nem találtam USB-n hangátvitelt. Csak képeket tudsz olvasni bizonyos kötött formátumokban számítógépről, memóriakártyáról, kamerából, stb.

LAN-on keresztül tudsz képernyőképet átadni, (akár több projektorra) ha telepíted az EasyMP Network Projection programot, de az sem alkalmas hangátvitelre.

(A gyártó oldaláról letölthető)

--
Üdvözlettel:     Dombai László
Szekszárdi Babits Mihály Általános Iskola