Sziasztok!

Adott a tárgybéli konfiguráció. Korábbi CloneZilla image-ből helyreállítottam egy gépet. Szerettem volna telepíteni a frissítéseket, de az április összegző frissítés (kb4015549) hibát jelzett. Látszólag feltelepül, majd utána konfigurál. 30% után ahogy szokott, újraindul a gép, majd folytatja a konfigurálást. Látszólag be is fejezei (eljut 100%-ig), majd közli, hogy a konfigurálás nem sikerült, visszavon mindent. Neten olvasgattam, de megoldást nem találtam. Más frissítések simán felmentek.
Amit próbáltam:
-manuálisan wsus és bits leállítása, SoftwareDistribution mappa ürítése, szolgáltatások újraindítása, restart
-WSUS hotfix futtatása
-WSUS offline alól telepítés
-sfc /scannow
-chkdisk futtatása
Sajnos egyik sem oldotta meg a problémát.
Érdekesség az, hogy csak ezeken a gépeken nem sikerült telepíteni, másik konfiguráció (Win7 x86 vagy x64, Core2 CPU, 4GB RAM, stb) esetén hiba nélkül lefut a frissítés.
Találkoztatok már Ti is ezzel? Ha igen, találtatok rá megoldás?

--
Üdvözlettel,
Neumayer Béla