Hm, ez érdekes és még finoman fogalmaztam...

A cikk szerint:
"A Microsoft egyelőre nem kommentálta a hibát: addig is azoknak a felhasználóknak, akik nem kapják többé a frissítéseket, trükkös megoldásokkal kell próbálkozniuk a zárlat feloldásához."

A trükkös megoldásra - az egyik kommentelő szintén - én is kíváncsi lennék. Ahogy írtam, a frissítéseket a WSUS offline segítségével sem sikerült telepítenem.

Ujabb gepeken a windows 7 frissitesei nem tolthetoek le.
Ez nem hiba, ez feature. Direct van igy a Microsoft szerint.
Lasd:
http://computerworld.hu/computerworld/a-microsoft-letiltja-a-windows-7-frissiteseket.html
[1]

Links: