+1

Hello!
Szakmai kerdesekben maximalisan igazad van, nem is vitatkoznek ezzel.
Amivel nem vagy tisztaban az az "iskolas" kornyezet.
Persze ez nem a te hibad, szerencsed van, hogy nincs benne reszed.
Szerintem a tobbi iskolai rendszergazda is meg tudja erositeni a kovetkezoket: 1. Tisztelet a kivetelnek, de az iskolai vezetok tobbsege eleg hianyos informatikai ismeretekkel rendelkezik. 2. 1-bol fakadolag barmilyen problema is van, az a rendszergazda hibaja, fuggetlenul attol, hogy hol a gond, s mit mond a rendszergazda. 3. A forrashianyos rendszerbol fakadolag a legtobb feladatot "barkacsolassal" kell megoldani.
Mert feladat van, s mas nincs.

A fentiek alapjan ugy tunhet, hogy nem szeretek rendszergazda lenni a suliban, ami nem igaz, mert sosem unatkozom, allandoan van feladat, kihivas.
Mindezt csak a helyzet tisztazasaert irtam.