Az örök klasszikus ilyesmire a logitech c920, de már nehéz beszerezni. Kb. ugyanannyiért kaptunk c922-t, ahhoz ráadásul jár a dobozban egy mini háromláb is. Tehát csiptető, állványmenet, állvány pipa, és egész kellemes a képe még kevesebb fénynél is. Mi iskolai rendezvények közvetítésére szereztük be, pl. a ballagást közvetítettük youtube-ra.