Sziasztok!

A napokban csatlakoztam a levelező csoporthoz. Most már egy bő hónap tömény küzdelmem van az eKréta és köztem. Elég sajátos az Intézmény eljárási módszere, és nekem a leosztott lapokból kell kihoznom mindent. (Pl.: Fel van már töltve a tantárgy felosztás, és a vele járó adatok tantárgy csoportnév stb.) Erre kell nekem rá igazítanom az aSc-t ameddig engedi.

Feltöltöttem az aSc ből a Krétába az órarendünket, és következő hibákkal szembesültem: Az A-B hetet nem hozza elő a rendszer, pedig a tudás bázis alapján lett rögzítve minden aScben és eKrétában is. Nem töltötte fel a szakköröket (frome nélküli), pedig az elmélet szerint a tanár nevéből, és a tantárgynevéből kreálni kéne neki . Ezeket megírtam és az ügyfélszolgálat egy semmilyen sablon levelet küldött.

Szeretnék tanácsokat kérni, vagy segítséget! (Átbogarásztam augusztusig az archívot, de nem találtam megoldást)

Előre is köszönöm!

--

*Tisztelettel:*
/Nagy Dániel József/