A-B héthez először az adatszótáraknál kell felvenni, aztán a tanév
rendjénél beállítani azt, hogy melyik az A és melyik a B hét.
Állítólag az utóbbi nincs leírva, mert itt a városban más iskoláknál ez
volt a gond, hogy ezt nem állították be.

Az órarendet először alakítsd át a KRETA-ban xml-ből xls-sé, aztán ott meg
tudod nézni mi nem egyezik a KRETA-ban levő csoportnevekkel,
illetve akár olyanra cserélheted a xls-ben a neveket, amire szeretnéd.

2017. október 10. 7:59 Nagy Dániel József írta, <