"A csoportvezetőt jelenleg a KRÉTA rendszer még nem kezeli, csak a
felületen jelezhető. A program későbbi verziójában azonban a
csoportvezetők - az osztályfőnökhöz hasonló - különböző jogosultságokat
kaphatnak majd az elektronikus naplóban. "

Én írtam korábban:
Üdv!

A krétában a csoportvezetőnek van valamilyen külön jogosultsága?
Vagy csak adminisztratív jellegű információ?

Nem kötelező kitölteni azt tudom.
Így nálunk, a csoportjaink egy részénél van, másiknál nincs.

Nem találtam róla leírást a help-ben csak azt, hogy be lehet állítani.

(azért kérdezem mert a tanított tanulóknál a tanárnál nem jelennek meg
bizonyos csoportok diákjai, De osztályzatot tud nekik adni. Bár
összefüggést eddig nem tudtam kimutatni)

Köszi!