Én műszaki ember vagyok, ezek meg legtöbbször akkor kerülnek hozzám amikor adatot kellene menteni róla. És ott már kezdődik az igazi buli. Az a baj ezekkel a mostani gyári usb hdd-kkel, hogy már eleve usb-s vezérlőpanel van rajta, ami sok esetben megnehezíti/lehetetlenné teszi az adatmentést. Ha ez lényegtelen, akkor kb. bármelyik megteszi.

Én magamnak biztos sata3 2.5" hdd-t vennék, és betenném egy usb3 házba, de lehet hogy túl paranoiás vagyok (pedig nem).