Hello!

Az a baj ezekkel a mostani gyári usb hdd-kkel, hogy már eleve usb-s
> vezérlőpanel van rajta, ami sok esetben megnehezíti/lehetetlenné teszi az
> adatmentést. Ha ez lényegtelen, akkor kb. bármelyik megteszi.
>
> Én magamnak biztos sata3 2.5" hdd-t vennék, és betenném egy usb3 házba, de
> lehet hogy túl paranoiás vagyok (pedig nem).

Nem csak osztom, hanem szorzom is amit mondtál. Csak akkor vennék gyári USB
vezérlő paneles külső HDD-t, ha kényszerítenének rá. Több ilyet láttam
megdögleni.
Az USB3-as tok 4 000 Ft az USB2-es 2 500 Ft. Nem egy komoly összeg, jó ha
van a táskában egy tartaléknak olyan esetre, amikor az USB3-as nem megy.
Ráadásul ha külön veszed, külön van a gari és nyugodtan szétszedheted.

--

Üdv:
Boldog Ferenc