Az a baj, hogy te marhára nem azt olvasod ki az írásomból amit én akartam kihozni belőle.
Minden éremnek 2 oldala van, ennek is
Tök jó hogy van és maga az átvitel titkosítása értelmezésben bőven jó is akárhova és nem is baj, hogy terjed, épp ezért kerül(t) be a támogatottsága sok helyre, nincs is ezzel semmi baj, az én felvetésem az volt, hogy ez az ellenőrzés nélküli automatizálás, (ami ugye az ingyenesség ára ahogyan te is írtad), erősen magában hordozza a névtelenség mögé bújás csalásának lehetőségét
Nem értem még mindig hogy ez miért a letsencrypt hibája. Az ilyent akkor már a domain regisztrációnál kellene megfogni nem? Illetve ott van is ilyen lehetőség, lehet jelezni még a regisztrálás előtt, amikor meg van hirdetve, ha valakinek gondja van azzal a domain névvel, de még a regisztrálás után is megvannak a jogi lehetőségek. Mennyivel jobb az, ha te a másik cert-es céghez beküldöd az irataid meg a domain regisztrálási papírjaid másolatát? Mivel fogja ez nagyobb biztonsággal megmondani, hogy te vagy a domain jogos tulajdonosa? Sőt, itt én inkább érzem a csalás lehetőségét.