2017. 12. 04. 12:23 keltezéssel, Horváth Péter írta:
> Próbáld meg lekorlátozni 10 mbps half duplexre. Komolyabb nyomtatóknál
> van ilyen lehetőség,

A Wiresharkban a gépemről pingelve a printert nem láttam semmi különöset
(ugyanazt mutatta, amit a pingek is: a csomagok elindulnak a printer
felé, egy részük visszaindul a pingelő munkaállomásra, más részük "not
responded")

Viszont közben a printeren beállítottam a 10Mbps full duplex módot a
kártyáján és azóta megy hiba nélkül. (Nem értem, mert korábban is
próbálkoztam ezzel és nem volt jó - de lehet, h csak türelmetlen voltam
és nem vártam meg, míg a printer hálózata újraindul. Ez ugyanis, mint
észrevettem, a printer/fénymáoló újraindulása után még kb fél percig nem
megy, "inicializál".)

Köszönöm a tippeket!
--
Dicső Géza