Szia!

Én Ubiquiti-t használok néhány éve, több, mint 30 AP van már a rendszerben.
Több SSID, vendég wifi (megfelelő paypal account-al akár fizetőssé is
teheted ;) ), statisztikák, stb. Rengeteg minden van benne. Nagyon jó
rendszer. Én szeretem. A több típus közül most már csak AC-LITE-okat
veszek.
A másik márkának ezt a fajtáját nem ismerem. Ám, ha 20 ezer nettó/eszköz a
keret, akkor az Ubiquiti nem fog beleférni. Amennyire tudom, az 30 körül
van.

Üdv:
Attila

2017. december 20. 16:27 Zoltan Nyiro írta, <nyiro.zol...@gmail.com>:

> Helló!
>
> Egy helyen a régi wifi-t cserélnék valami komolyabb rendszerre. Azaz
> nem külön ap-k és wifi routerek lennének, hanem valami központi
> vezérléssel működőre.
> Én ezeket néztem: Ubiquiti UniFi Acces Point ebből is van több féle
> illetve a TP-Link EAP225 AC1200 Wireless Dual Band Gigabit Ceiling
> Mount Access Point. Költség kb 20e nettó per eszköz.
> Mindkettőhöz van Központi admin felület.
> Mivel nem próbáltam még ilyent, csak a demo felületet láttam. Nem
> tudok tanácsot adni. hogy melyik kellene jó. Első körben 2 eszköz
> [...]

*Kovács Attila*
*rendszergazda*
*Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium és Kollégium*
3529 Miskolc
Fényi Gyula tér. 2-12.
Tel.: +36 46/560-458 <+36%2046%20560%20458>, +36 46/560-459 /113
E-mail: sysad...@jezsu.hu
*Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mail-t!*
* Please consider the environment before printing this e-mail*