On Fri, 22 Dec 2017 07:35:46 +0100, Kovács, Attila wrote
> a fajtáját nem ismerem. Ám, ha 20 ezer nettó/eszköz a keret,
>  akkor az Ubiquiti nem fog beleférni. Amennyire tudom, az 30
> körül van.

Friss beszerzés AC-LITE (~10 éves régi eszközök helyére) az állami beszerzés
dacára is csak 23,2eFt+ÁFA.
Van több hely, ahol nettó 20 alatt van:
https://www.arukereso.hu/router-c3144/ubiquiti/uap-ac-lite-p328054257/
Pláne, ha POE-es switchek vannak, az tovább csökkentheti az árat.

Korábban 1 volt mutatóban, most jött még 5. Nem véletlen választás volt.

Olvass utána, hogy egyik és másik mit tud, abból mire van szükséged és dönts
annak alapján. Nálunk a TP-Link 1043-asok is igen megbízhatóak voltak, tehát
valószínűleg az említett kategóriájú eszköz sem lesz rossz.

Üdv: Fodor Zsolt