Sziasztok!

Bár lehet, mire végleges lesz, okafogyottá válik, szeretem befejezni, ha
már elkezdtem valamit.
Szóval elkészült a "referendum" újabb verziója:

 https://drive.google.com/open?id=1-UZ0GSiDMtF6RlIQNrE8-2d8WjLvD-WW

A verziószám helyett egy dátumot tettem a kezdőlapra és hozzáírtam az
Office aktiválását. A script-en módosítottam, hogy elég legyen egy sorban
is módosítani szükség esetén, de nem próbáltam ki. Ha nem működik,
szóljatok és javítom!

Üdv,
Venczel József