Üdv!

Ma is volt probléma hogy a wifis router nem bírta már az iramot, mivel
annyi gyerek felakaszkodott rá. Megszerzik a jelszavakat, vagy megadják
nekik nem tudom.

Szóval első kérdésem: Ha valaki a mobilja nevét megváltoztatja, a routerben
miért nem frissül a név a real time wifin tartozkodók listájában? Ahhoz
resetelni kellene? Újraindítás nem segített.

A második: mi a legegyszerűbb módja hogy az illetéktelen MAC címeket
kitiltsam? Mivel 7 wifi pont van, az nem működik hogy mindent tiltok és
engedélyezem azokat amiket kell, mert (20 laptop + ki tudja hány tanári
mobil)*7-el az elég macerás lenne, főleg úgy ha vesz valaki új telefont,
akkor szaladgálhatok megint 7 routerhez. Nem beszélve arról hogy itt mindig
van valami esemény ahol külsősök jönnek és hozzák a laptopjaikat. Mi van ha
szabin vagyok. (Sajnos hiába lett felújítva az iskola, annyira spóroltak az
UTP aljzatokkal hogy sok holttér van vezetékes internetből).

A központi routerbe meg szintúgy nem tehetem meg ezt, mert akkor kb. 150
gép MAC címét kéne kikeresgélni.

Valami jó ötlet?

Még az jutott az eszembe így a végén, hogy win7nél ugye bárki felfedhette a
wifi jelszót, de most nincs a közelemben laptop hogy megnézzem, win10-nél
is ugyan úgy fel lehet fedni? Mert a nyáron váltottam mindenhol win10-re,
ha itt már nem lehet egy pipa kivételével megnézni, akkor csak router
jelszó változtatás és minden oké.

Zs