"...aminek a jelszava nyilvános. (Eduroam)..."

Hogy mi?  :)

---
Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc

Tudom ez nem megoldás, mert bármi feltörhető, de minden eszközbe én írom be a jelszót. Nem adom ki, még igazgatónak sem, csak a dokumentáció tartalmazza. Ha valaki saját eszközt hoz be, akkor vagy vezetékes hálózat, vagy felcsatlakozik olyanra, aminek a jelszava nyilvános. (Eduroam)