Nem tudom találkozott-e már valaki a problémával. Ha igen és van megoldása,
kérem segítsen. ACER Aspire E15 laptopon telepítettem a Win10-et. Egy
darabig nem volt semmi gond, majd egyszer az érintőpad megszünt létezni.
Újratelepítettem a rendszert, majd minden lehetséges drivert kipróbáltam
minden eredmény nélkül. A neten előforduló hibának jelzik Win10 alatt a
jelenséget. Kipróbáltam a javasolt módszereket, de nem igazán működtek. Az
egyik bejegyzés azt írja, hogy a BIOS-ban kell engedélyezni a padot, de én a
BIOS-ban ilyen lehetőséget nem találok. Minden lehetséges ötletet szívesen
fogadok és előre is köszönök.

Üdvözlettel: Nagy György