Azt nem írtad hogy 32 bites van rajta. Az acer már jó ideje csak 64 bites rendszert használ, a gyári előtelepített már a vista óta csak 64 bites. A bios az bios, abból nincs 32 bites meg 64 bites, azt simán letöltöd a 64 bit driverek alól és felrakható, a bios frissítő program szerintem még mindig univerzális, 32 és 64 bites windowson is működik. Amúgy a driverek nagy része is univerzális, azaz 32 és 64 bites egyben, le kell tölteni és kipróbálni, a 64 bit only úgyis ki fogja írni és nem megy. Az pedig szintén hülyeség hogy ha nem látszik az eszközkezelőben akkor rossz. Az eszközkezelőben addig nem is lesz eszköz amíg be nem kapcsolod a billentyű kombinációval. Első bekapcsolásánál fog megjelenni az eszközkezelőben, akkor dobja fel hogy új eszköz. Gyanús hogy az az ismeretlen eszközöd is arra való, vendor id-t kell megnézni. Ha valami ACPI féle eszköz, akkor tuti hogy az lesz a hotkey kapcsolgatója.
Felraktad a Quick Access-t? Azzal nem lett jó az Fn-F7 kapcsoló?
Esetleg még azt lehet csinálni, hogy dobsz bele egy másik hdd-t, telepítesz egy 64 bites windowst, felrakod a drivereket szoftvereket rendesen, aztán megnyomod az Fn+F7-et. Ha bekapcsolta a touchpadot akkor nyert, hdd törölhető, mehet vissza az eredeti, és ott fel fogja ismerni az új eszközt. A 64 bites windowsban _nagyságrendekkel_ több beépített/win update driver van, lehet hogy már alapból fel fogja ismerni a hotkey eszközt és menni fog a kapcsolgatás. Szívtam én már épp eleget ezekkel, valahogy úgy van megcsinálva hogy nem törlődik a kikapcsoltság, túlél mindent a kikapcsolt állapot, dmi resetet, bios frissítést, stb., csak a gyári szoftverrel lehet visszakapcsolni. Várj, esetleg még valami friss ubuntu live is jó lehet rá, ki kell próbálni, hátha az is vissza tudja kapcsolni a touchpadot, az asus notebookokat az ubuntu szépen kapcsolgatja. Ezek szerint az acer ügyfélszolgálat is legalább olyan fogalmatlan mint a hp, nevetségesen idióták azok is, tudnék mesélni... Az eszközkezelőben az ismeretlen eszközödnél a részletek fülön a hardverazonosítóknál amit ír az sokat segítene.