From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Monday, February 12, 2018 1:59 PM
To: techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] OFF e-kreta nem beírt órák

Nem próbáltam ki, mert nem használjuk, hanem mozazunk. Ott pikk-pakk beirom az
egész havit.

Csak ugye jövőre kötelező lesz és nézegetjük

2018. febr. 12. 1:50 du. ezt írta ("Kiss Zsolt" <r...@hb.sulinet.hu
<mailto:r...@hb.sulinet.hu> >):

Nemtom nálatok hogy van, pont most néztem meg én is mi ez a funkció. Sok óra
beírására használhatatlan, nagyon lassú. Legalábbis a mi krétánk, mert nekem
van olyan gyanúm, hogy lehet fentartónként más vas alatt futnak. Arra jó hogy
kiírjam hol van elmaradás, és szerintem egyesével kikeresni a klasszikus
nézeten gyorsabb.

Zsolt