Köszi, a nagy kérdés nem is a gyors telepítés, az inkább egy hosszú távú
projekt, hanem a többi/másik kérdésem.

Hogyan lehet HATÉKONYAN korlátozni Win 10 alatt az általános jogú
felhasználók tevékenységeit?

pavaistvan <pavaist...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 8., Szo,
10:08):

> Szia! Azért a gyors telepítéssel kapcsolatban megnézheted a FOG projectet
> is ha gondolod. Ja és én is üdvözöllek és jó munkát neked.
>

> Üdv: István

G@bor
---
A divat az, ami elsőre szépnek tűnik, de később ronda lesz.
A művészet elsőre csúnya, csak később szépül meg. (SJ)