Szia!
Igen,eljutottam idáig én is,és gondolom még be kell állítani az internet
elérésnél, hogy Szűrt internet-elérés (negatív listák szűrése).
De nem működik,mert nem csak azok a weboldalak nem jönnek be,amiket beírtam
a teremszintű negatív listára,hanem semmi nem jön...Azért gondoltam,hogy
még valamit kell valahol állítani (proxy)?

Köszönöm szépen!

pavaistvan <pavaist...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 21., P,
10:16):