Sziasztok!

Köszönöm szépen mindenki hozzászólását, úgy néz ki,hogy működik a dolog!
Sulixagent telepítés, böngészőben Proxybeállítások automatikus felismerése
a hálózatban, majd Sulixervernér adott teremnél teremszintű negatív
listához adott oldal nem jön be. Az én gépemen próbáltam ki, jó.
Na most, a feladat, hogy az informatika teremben lévő gépeken is
megcsináljam, ahol is a gépek Sulixerver tartományban vannak, minden
gyereknek külön felhasználónév - jelszó párosa van.
Elég admin-al belépni és ott átállítani a böngészőben a proxy-t és akkor
vajon az összes felhasználónál ez lesz beállítva? Vagy hogyan működik ez a
dolog...Őszinte leszek,még nem csináltam ilyesmit...

Köszönöm szépen!

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 22., Szo,
6:59):