Úgy egyébként a használók (és/vagy a rendszergazdák) tisztában vannak
azzal, hogy mire jó...
mire lenne még jó az eduroam/eduID ?
Valahogy el kellene oda jutni, hogy a diáknak (is) ez a szolgáltatás
"jár" majd, mint mondjuk a diákbérlet. :)

Az pedig eléggé adja magát, hogy nem konkrét személyhez kötött eszközök
esetében fiktív felhasználókat regisztrálunk a Dashboardon.

---
Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc