>hogy meg kell adni a fh.nevet és jelszót az eduroamhoz. Na ez így nem lesz vicces.

Ez sajnos nálam is így van!!!

Ad környezetben vannak a gépek.

Próbáltam netsh export/import-ot sajnos mivel felhasználónév + jelszó is kell mindhiába.

Import után megjelenik az eduroam nevű hálózat de kéri a user/pass-t.

Ugyanakkor Psk-s hálózattal vagy cert-es wpa enterprise-al ez a módszer működik.

Pár gép ami nincs ad-ben az NEM CSINÁLJA ezt. Egyszer elég megadni neki az adatokat és elmenti rendesen eduroam cat nélkül is.

Ha valakinek lenne valami megoldása az írja meg. mert ez így bosszantó.