Szia!

Köszönöm a részletes tájékoztatást!

Annyi lenne még a kérdésem, nem tudom jól értem-e, hogy az egyénileg való
csatlakozás, az azt jelenti, hogy pl. én, mint Venczel József?
Tehát nem kell rögtön iskolai szinten, hanem ha vagyunk páran, akiket
érdekel, akkor úgy is csatlakozhatunk?

Most már mindegy, de jövőre odafigyelek rá.

Üdv,
Venczel József

Szabó Imre <szaboi...@zoldmezo.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 9., K,
21:49):