Szia!

Egy éve ez volt nekem is a feladatom!
Mivel én zenész is vagyok,18 éve zenélek egy party zenekarban, meg volt az
elképzelésem és tudtam,hogy profi cuccot szeretnék a suliba.
Volt régi jó kapcsolatom is (Tajti Music -Hangszerpláza).

2db aktív (beépített erősítős) hangfalat vettünk, melyek darabonként
1000wattosak, kicsik,akár egyedül elbírom a kettőt együtt, nagyot és szépen
szólnak.
Electro Voice  ZLX-12P

Vettünk egy kis Yamaha keverőt, mely minden feladat megoldására megfelel.
Yamaha MG10XU

Vettünk 3 mikrofonállványt,2 hangfalállványt és 3 db Shure SV100 mikrofont
(ez nem olyan csúcs,de a célnak megfelel).

És persze mindenféle kábeleket a cucchoz

A rendszer szuper jó,nagyon szeretem, kül- és beltéren is maximálisan
megfelel és az aktív hangfalakra közvetlenül lehet kötni egy vagy két
mikrofont,illetve egy jack bemenete is van (laptop,tablet,telefon...), ha
esetleg elég 1-2szer annyi is. Nem kell felpakolni az egész cuccot.
Egyetlen hátránya, hogy a hangfalakhoz is kell áramot vinni.
Ha jól emlékszem,akkor az egész cucc kb 360.00ft-ba került.

Szabó Lajos <lv...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 16., K,
12:29):

> Üdv!
>
> Megkaptam a megtisztelő feladatot, hogy szerezzek be egy hangrendszert az
> iskolának.
> A paramétereink: kb. 500 gyermek, kül.-beltér, ballagás, évzáró, stb.
> Nem lenne baj, ha külső áramforrás nélkül is tudna működni, de erről
> lebeszélhető vagyok.
>
> Ha valakinek volt mostanában ilyen beszerzése, illetve próbálkozása, hálás
> lennék, ha megosztaná velem pozitív-negatív tapasztalatait a szettekkel,
> valamint a kereskedőkkel kapcsolatban.
>
> Köszönettel
> Szabó Lajos

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  rendszergazda
e-mail: heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914
web: www.hetenyisuli.hu