Szia!

A Minecraft-ot nem ismerem, de a többi, amiket felsoroltál, azok mind régi
játékok (annyira, hogy még én is játsztam az Old Republic-kel valha, 1
magos procin, talán 2GB RAM-mal), szerintem ezeket még egy mai sima Inteles
videokártya is elviszi.
A proci árak horror áron vannak, ahogy mások is írták, a memória árak
kezdtek óvatosan esegetni, meg az SSD-k is, azt olvastam, ez jövőre
folytatódik. Szóval pont a legrosszabbkor fogsz bele gépcserébe, szerintem.
De tudom, jön a Karácsony...

Üdv,
Venczel József