"József Venczel" <venczel...@gmail.com> írta:
>Szia!A Minecraft-ot nem ismerem, de a többi, amiket felsoroltál, azok mind
>régi játékok (annyira, hogy még én is játsztam az Old Republic-kel valha, 1
>magos procin, talán 2GB RAM-mal), szerintem ezeket még egy mai sima Inteles
>videokártya is elviszi.

Nem, ez valami új online játék, elég komoly grafikával. (A fiatalúr a
https://www.swtor.com/ címet rakta be a böngészőmbe könyvjelzőnek :) ) Az én
otthoni gépemben integrált kártya van, nem is lehet játszani, mert csúnya, nem
elég részletgazdag és laggol... :)
Sajnos most kell cserélni, mert a régi gép alaplapja most adta meg magát. A
processzor árakon én is eldobtam az agyam btw....