>Ezzel lényegében levették a vállunkról a tartalomszűrés terhét. Vagy rosszul gondolom? Én személy szerint nem örülök ennek és egy vpn megoldással ki is iktattam a szűrést a wifiről. (a terem laptopokon)

A saját üzemeltetésű squid+squidguard https proxy-tól nem kell jobb.
Azt úgy állítom be, ahogy akarom és nincs hozzá köze senki külsősnek.

2018. 10. 26. 9:48 keltezéssel, József Venczel írta:
Egy próbát megérhet, bár nem hiszem, hogy meg lehetne Őket győzni.

Töltsd le torrentel! Úgy működik.

Az viszont jó hír, hogy blokkolják a webproxy-kat is (kipróbáltam). Enélkül az egész nem érne semmit, a gyerekek találékonyak! Ezzel lényegében levették a vállunkról a tartalomszűrés terhét. Vagy rosszul gondolom?

Üdv,
Venczel József