A sulinetes hálózatra csatlakozó szép új Lenovo Thinkcenter gépeken nincs
fb már kb október óta, "A webhely nem érhető el" - mondja a chrome. A
"szolgálati" laptopommal viszont gond nélkül működik, wlan-on csatlakozva a
sulinetre. De torproject.org, és szerencsejatek.hu ezen sincs, és teljesen
véletlenszerű, hogy ezek helyett a kifü üzenete jelenik meg, vagy a
"webhely nem érhető el" .

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 15.,
Cs, 15:14):