*Egy ilyesmi tartalmú levelet kell keress,  mi ezt megkaptuk a
tankerületünktől: *

*3.) Notebookok újratelepítése*

*Elképzelhető, hogy a notebookok hibái az operációs rendszer újbóli
telepítésével megoldhatók lesznek, ezért az újbóli image-eléshez szükséges
telepítőkészleteket az alábbi linken találják meg az informatikus kollégák.
*

 Az elérési útvonalakat és a telepítéshez szükséges felhasználóneveket a
jelszóval együtt kérem, hogy juttassák el az újratelepítésre illetékes
informatikus referens kollégák részére a csatolt útmutatóval együtt!

o   *i3-as HP gépekhez szükséges image file-ok:*

§  http://service.kk.gov.hu/HP_EFOP324.iso (*felhasználónév*: *jelszó*: )

o   *i7-es DELL gépekhez szükséges image file-ok:*

§  http://service.kk.gov.hu/DELL_EFOP324.iso (*felhasználónév*:  / *jelszó*
:)