Szia!

+1
Egyszer ügyviteli probléma miatt írtam Nekik, annak megoldása beletelt kb.
1 hétbe. Ez még a kiosztás idején volt.
Utána volt két elfeledett jelszó esete. Az egyikre 5 percen belül
reagáltak, a másik kb. egy fertályóra volt.
Nekem eddig csak pozitív tapasztalataim voltak Velük.

Üdv,
Venczel józsef

Kovács Zoltán <kovzol...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 21., Sze,
7:14):