Igen, mi a sulinetes smtp szervert használjuk. Szerintem nincs külön
tankeres szűrő.

Most előkerestem én is a levelet és ahogyan Zsolt is írja, központi
levelezésre a sulinetes e-mail címet kell használni. Még azt is írják
benne, milyen jó, hogy a kormányzati infrastruktúrát nem hagyják el a
fontos információkat tartalmazó levelek. Gondolom itt a belső levelezésre
gondol.
Szóval, ha csinálnék is egy belső levelezőszervert, annak mindenképpen a
sulinetes levelezőszerverekkel kellene kommunikálnia, úgy meg nem léptem
sokat előre. Direktben nem küldhetek ki semmit. :(

Azért én köszönöm az ötleteket, alkalomadtán kipróbálgatom őket!

Üdv,
Venczel József

2019. jan. 29., K, 16:55):