Üdvözletem!

A webmail felületen, ha megváltoztatom a jelszót, akkor ott valóban
megváltozik, de az eduroamhoz tartozó nem. Sőt, ezek után sem a régi, sem
az új jelszót nem fogadja el eduroam csatlakozáskor! Ez már régebben
probléma volt, de akkor azt  mondták, várjam meg a Dashboard 2.0-át. Sajnos
ugyanez a helyzet, most próbáltam.
A https://sulinetadmin.niif.hu/password/ oldalon rendben lezajlik a
jelszóváltoztatás. Bár van némi keveredés: a dashboardon 12 karaktert
követel+ kis- nagybetű, szám, különleges karakter. A fenti oldalon 6
karakter+kis- nagybetű, szám.

>  Sziasztok!
>
>  Elkezdtem felvenni a felhasználókat a rendszerbe.
>  Az lenne a kérdésem, hogy a felhasználók hol tudják maguknak
>  átállítani
>  a jelszavukat?
>  A Webmail felületen próbáltam, de ha csak ott állítom át, az nem elég
>  neki.
>  Csak akkor hatásos, ha én állítom át a Dashboard 2.0 felületen.
>  Vagy túl türelmetlen voltam (kb. 5 percet vártam)? Webmail felületen
>  keresztül több idő kell neki?
>  Vagy tényleg nem is lehet onnan?
>
>  A válaszokat előre is köszönöm!

> [...]

Tarlósi Pál