From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Pál Tarlósi
Sent: Thursday, February 14, 2019 11:30 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] EDUROAM jelszóváltás

> Még anno kaptunk egy tájékoztatót, hogy az EDUID-t külön kell igényelni,
> erre én megkérdeztem a tankerülettől, hogy akkor most kitől, milyen

> formában kell kérni:

Most vettem észre, hogy az eduID listában nincs benne az egyik iskolám (pedig
korábban már használt eduroamot). Megnéztem a dashboardon és a felhasználók
menüpontban az utolsó fülön volt egy "eduID igénylés". Itt a gombra kattintva
valami ilyesmit írt ki, hogy a folyamat kb. 1 napot vesz igénybe, stb. Ez után
el is tűnt ez a fülecske.

Tarlósi Pál

rendszergazda

Taszári Körzeti Általános Iskola