Szia Péter, köszönöm a reagálásodat. Azt gondoltam, hogy a KIFÜ faggatása
is megoldás lehet,
de nehezen tudtam elképzelni, hogy a triviális kérdések megelőzésére nem
állítottak össze egy
olvasmányos kiadványt, mert sok telefont megspórolhattak volna vele.
Szavaidból azt vettem ki,
 nem én voltam figyelmetlen, és elkerültem a magvas tájékoztatót, hanem
hitetlen módon tényleg
nem létezik ilyen.
Hogy e fórumhoz fordultam, azzal is magyarázható, hogy a kollektív
bölcsesség kamatoztatása
nem elhanyagolható haszna a szociális médiának, sok szaki rengeteg
tapasztalatot felhalmozván
segítheti az egy lépéssel lemaradottakat, és szerencsés esetben a folyamat
kölcsönös is lehet.
Elnézést, ha egyes kérdésekben nem voltam egyértelmű, a különféle
szolgáltatásokat még nem
próbáltam ki, mert csak most kaptuk meg az EDUID hozzáférést. Gondoltam,
hogy ezek működőek,
az érdekel elsősorban, hogy aki kipróbálta vagy huzamosabb ideje használja
ezeket, milyen
tapasztalatai, gyakorlati ismeretei vannak. Magam átnéztem a dashboardot,
és a tájékoztató oldalakat,
s ezután fogalmazódtak meg a kérdéseim. Pl. a webhely mérete is érdekelne,
mi a korlát, hogy üzemel.
Az eduroamnál azt láttam csak, hogy a DHCP-je nem kikapcsolható, de hogy
saját hálózati nyomtató,
fájlszerver (nem vpn-nel) elérhető lenne, azt nem. Forwardolási lehetőséget
sem leltem a 'gyári' vlanokhoz
 sem, és saját alhálózatokhoz sem. Vagy külön kell igényelni?

Köszönöm a többiek reagálásait is, akkor a router teljesítményére, a
sávszélesség kezelése terén, nincs
okom panaszra, vannak nálam rosszabb helyzetben levők is. A mi mi routerünk
is 892FSP, nem világos,
hogy másoknál miért teljesítenek rosszabbul.

Üdvözlettel
Berta Lajos