Hello!

>Gondoltam, hogy ezek működőek, az érdekel elsősorban, hogy
>aki kipróbálta vagy huzamosabb ideje használja ezeket, milyen
>tapasztalatai, gyakorlati ismeretei vannak.
Erre javaslom a lista archivumat atnezni.
Boven van benne tapasztalat.
De mivel a lista problemak megoldasara "szuletett", itt tobbnyire csak problemakat fogsz hallani.
Ami nem lehet altalanos kep egy szolgaltatasrol.
Ha altalanos kepet akarsz, akkor csinalj egy szavazast, persze nem itt a listan, hanem modern modszerekkel.

>Magam átnéztem a dashboardot, és a tájékoztató oldalakat,
>s ezután fogalmazódtak meg a kérdéseim.
>Pl. a webhely mérete is érdekelne, mi a korlát, hogy üzemel.

http://sulinet.niif.hu/webszolgaltatas
2. sor:
A webszolgáltatás keretében már 1 GB tárhely érhető el minden felhasználó számára.

>Pl. a webhely mérete is érdekelne, mi a korlát, hogy üzemel.
hogy üzemel? Ez túl általános. milyen célra szeretnéd használni? Mekkora forgalomra számítasz?
Ezek ismeretében lehet, hogy vannak válaszok, tapasztalatról.

>Az eduroamnál azt láttam csak, hogy a DHCP-je nem kikapcsolható, de hogy saját hálózati nyomtató, >fájlszerver (nem vpn-nel) elérhető lenne, azt nem. Forwardolási lehetőséget sem leltem a 'gyári' vlanokhoz
> sem, és saját alhálózatokhoz sem. Vagy külön kell igényelni?
http://sulinet.niif.hu/dashboard2_0
Néhány példa a helyi tűzfalszabályok felvételére [Tűzfal almenü!]

Ott van az, s itt a listan is mondtak, hogy sikerult is mar megcsinalni.

--
Tisztelettel:
Molnar Peter