Szia!

Nekem csak jó tapasztalataim vannak egy epson L3050 tintatartályos nyomtatóval
kapcsolatban:
Valamivel több, mint 2 éve vettünk az asszonnyal itthonra egyet. Kaptunk mellé
2+1 év garit, valamint pluszban 2db fekete pót tintát.
Na ezalatt a két év alatt elnyomtattunk vele kb 2500 oldalt. Az egyik fekete
tintát nemrég töltöttem utána, a színesek még kb félig vannak vagy valamivel
alatta, de még a hozzá kapott tinták!!! Ebből látszik, hogy nem strapáljuk túl…
van hogy napokig nem nyomtatunk vele, főleg a nyári időszakban, mert az asszony
tanítónéni és akkor ugye nem kell össze-vissza nyomtatgatnia - szerintem
ilyenkor hetekig nincs bekapcsolva, pláne ha elmegyünk nyaralni.
És mégsem szárad be!!! A két év alatt összesen kábé háromszor kellett
fejtisztítást indítanom rajta!

Szóval én csak ajánlani tudom. Bár nem volt olcsó, de szerintem jó befektetés
volt.

Üdv,
Gál György