Sziasztok!

Már szerintem mindenkinek tele van a hócipője a fentivel, ennek ellenére ismét elő kell vennem, ugyanis ma pl. 2 gépen felütötte a fejét. Induláskor kékképernyő fogad, automatikus javítás semmire se jó.

Recover konzolból eltávolítottam az utolsó két frissítést, így már elindult a gép, és annyit láttam hogy PCI Express Root Port-hoz telepít drivert. Majd kérte, hogy indítsam újra. Újraindítás után örök halál -> újratelepítés...

Megnéztem, újratelepítés után nincs ott a hibát okozó driver. Most már csak arra kellene rájönnöm, hogyan tudnám letiltani akkor, ha a gép el se indul, csak recoveryben. Néztem a registry-t, sajnos van benne gyakorlatom, nem 1 gépet tettem át IDE-ről AHCI-re, de ennek a drivernek csak a DriverDatabase ágon találom a bejegyzéseit...

Ha legközelebb előjön az a probléma, mit nézzek, hol, hogyan keressem? (A kérdéses gépeket már újratelepítettem, mindkettő "kényes" helyen volt.)

Köszi, üdv:

                         TT