Én a következőt csinálom, de persze lehet szidni.

kikapcsolom az autoupdate-t és akkor nincs ilyen gond.
O&O shut up w10-zel...
évente 1x pedig amikor rászánom az időtfrissitek....de az tervezett és
akkor nincs meglepi ( ha lehet 1 gépet frissitek és imageleem a többire)

Üdvözlettel
          Schveibert Róbert
          Mérnök-Informatikus
        Okleveles Mérnöktanár