Sziasztok!

Iskolánkban szeretnénk teljes lefedettségű wifit kiépíteni. (a beígért állami csak nem jön...) Mikrotik eszközökre gondoltam, olcsóbbak és megfelelőnek tűnnek a lista hozzászólásait figyelve.
Órai munkához kellene (tabletek, telefonok)

1. Az eszközök hatókörei nyilván átfedésben lesznek
2. Egy-egy eszközre max. 60 kliens csatlakozik egyszerre
3. A forgalmat leginkább kvízek, tesztek stb. kitöltése adja
4. Kliensek egymással direktben nem kommunikálnak
5. A sulinetre lenne ráterhelve (most már 1Gb-es vonalunk van)
6. Kellene "vendég" -korlátozott sávszélességű- és egyedi (tanulónként) azonosítású -órai munkához, nem korlátozott- csatlakozási lehetőség 7. Ha kell, megfelelő kapacitású (i5 7400, 16 GB ram, 1 TB háttértár) dedikált gép menedzseléshez stb. rendelkezésre áll

Mikrotikben járatlan vagyok. Milyen eszközök kellenének ehhez?
Minden javaslatnak örülök és köszönöm.

HEI